Informació del curs escolar 2020-21

El proper curs les classes s’iniciaran el dilluns 14 de setembre  en horari de matí i tarda per Educació Infantil i Primària.

Els/les alumnes de P3 del 14 al 21 de setembre faran horari d’adaptació només als matins. Llegiu la informació adjunta.

Amb la present també us volem convidar a participar en la dinàmica del centre. Un centre acollidor on cadascun dels seus sectors educatius intenta ser un element viu i actiu de la formació dels vostres fills i filles.

Informació important de l’inici de curs aquí. Nou horari a l’escola: 8:30🕣 a 12:00🕛 i de 14:30🕝a 16:00🕓.

Canvis en les reunions de pares i mares Els darrers dies ens estan arribant noves instruccions per l’organització de l’escola en el marc de la pandèmia del COVID19. Per aquest motiu; ens veiem obligats a posposar les reunions de mares i pares que s’havien de fer les tardes d’aquesta setmana. No volem donar informacions en fals que potser canvien l’endemà. Per aquest motiu a finals de setmana penjarem les reunions de mares i pares en format vídeo on explicarem les novetats del curs 20-21 i on els tutors/es de cada curs es presentaran i explicaran les novetats de cada aula. Hi haurà un correu per respondre els dubtes. A partir de la propera setmana, qui ho sol·liciti, es faran entrevistes amb pares i mares per vídeo conferència amb cita prèvia. Disculpeu les molèsties

També hi haurà reunió telemàtica de menjador escolar pels usuaris del servei a finals de setembre.

La informació de l’AMPA sobre xandalls, bates, acollida matinal i extraescolars la podreu consultar a la web de l’AMPA.

Tota la informació del proper curs escolar 2020-21 la teniu en els següents enllaços:

Carta de benvinguda al nou curs 2020-21

Quotes d’inici de curs Escola La Vila 2020-21

Quotes d’inici de curs Escola La Vila 2020-21. Alumnes nous

Quotes AMPA i material escolar 2020-21

Material didàctic. Llistat del material escolar curs 2020-21: Comunitat de Petitscomunitat de mitjans i comunitat de grans  (No s’ha de comprar, se’l troben a l’aula el primer dia d’escola)

Famílies de P3. Informació per les famílies de P3 (agost 2020).  Adaptació dels alumnes de P3 (l’horari de l’adaptació del vostre fill/a us arribarà per email)

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic b7002569@xtec.cat.