Informació del curs 22-23

L’ Escola La Vila ho està organitzant tot per començar el proper curs 2022-23 amb normalitat.

Les classes s’iniciaran el dilluns 5 de setembre amb jornada continuada per Educació Infantil i Primària (8:30 a 12:30h) fins el 30 de setembre. A partir de l’ 1 d’octubre l’horari serà de matins i tardes per Educació Infantil i Primària (8:30 a 12h i 14:30 a 16h).

Per a una millor adaptació dels alumnes de P-3, es distribuiran en dos grups alternant els matins del dilluns 5 al dijous 8 de setembre. Les tutores faran entrevistes a les famílies. A la carta de P3 s’explica detalladament els grups per fer l’adaptació. A partir de divendres 9 de setembre els alumnes de P3 ja faran horari normal de 8:30 a 12:30h. Per correu electrònic heu rebut l’horari d’adaptació del vostre fill/a: Informació grup 1, informació grup 2. El dia a dia a l’escola. Les capacitats a educació infantil.

El servei de menjador escolar i d’acollida comença el dilluns 5 de setembre amb normalitat. Horari de menjador del 5 al 30 de setembre: de 12:30 a 15 h. Per quedar-se al menjador de l’escola consulteu la web: https://www.baixemporda.cat/ca/carta-de-serveis/ensenyament. Per deixar a la mainada a acollida consulteu a: https://sites.google.com/view/ampalavila/inici/acollida

Reunions d’inici de curs:

Comunitat de petits: dijous 1 de setembre a les 19:30h

Comunitat de mitjans: dimarts  13 de setembre a les 19:30h

Comunitat de grans: dimecres 14 de setembre a les 19:30h

També hi haurà reunió de menjador escolar pels usuaris del servei el mes de setembre.

La informació de l’AMPA sobre xandalls, bates, acollida matinal i extraescolars la podreu consultar a la web de l’AMPA.

Tota la informació del proper curs escolar 2022-23 la teniu en els següents enllaços:

Carta de benvinguda al nou curs 2022-23

Quotes d’inici de curs Escola La Vila 2022-23 (pagament fins el 30 de juny). Què es cobreix amb la quota d’inici de curs ?

Quotes AMPA i material escolar 2022-23 (pagament mesos de juliol i agost)

Llistat del material escolar curs 2022-23. Què es cobreix amb la quota de material que pago a l’AMPA? Comunitat de Petits, comunitat de mitjans i comunitat de grans  (No s’ha de comprar, se’l troben a l’aula el primer dia d’escola)

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic escolalavilapalamos@xtec.cat.