Informació del curs 21-22

El proper curs les classes s’iniciaran el dilluns 13 de setembre en horari de matí i tarda per Educació Infantil i Primària. Horari a l’escola: 8:30🕣 a 12:00🕛 i de 14:30🕝a 16:00🕓. Amb la present també us volem convidar a participar en la dinàmica del centre. Un centre acollidor on cadascun dels seus sectors educatius intenta ser un element viu i actiu de la formació dels vostres fills i filles.

Famílies de P3. Els/les alumnes de P3 del 12 al 17 de setembre faran horari d’adaptació només als matins. A les tardes es fan entrevistes amb les famílies. Per correu electrònic heu rebut l’horari d’adaptació del vostre fill/a: Informació grup 1, informació grup 2.

El servei de menjador escolar i d’acollida comença el dilluns 13 de setembre amb normalitat. Per quedar-se al menjador de l’escola consulteu la web: https://www.baixemporda.cat/ca/carta-de-serveis/ensenyament. Per deixar a la mainada a acollida consulteu a: https://sites.google.com/view/ampalavila/inici/acollida

Reunions d’inici de curs: presencials als patis de l’escola

Comunitat de petits: dimecres 8 de setembre a les 19h

Comunitat de mitjans: dimarts  14 de setembre a les 19h

Comunitat de grans: dimecres 15 de setembre a les 19h

També hi haurà reunió de menjador escolar pels usuaris del servei a finals de setembre.

La informació de l’AMPA sobre xandalls, bates, acollida matinal i extraescolars la podreu consultar a la web de l’AMPA.

Tota la informació del proper curs escolar 2021-22 la teniu en els següents enllaços:

Carta de benvinguda al nou curs 2021-22

Quotes d’inici de curs Escola La Vila 2021-22 (pagament fins el 30 de juny). Què es cobreix amb la quota d’inici de curs ?

Quotes AMPA i material escolar 2021-22 (pagament mesos de juliol i agost)

Llistat del material escolar curs 2021-22. Què es cobreix amb la quota de material que pago a l’AMPA? Comunitat de Petits, comunitat de mitjans i comunitat de grans  (No s’ha de comprar, se’l troben a l’aula el primer dia d’escola)

També podeu demanar informació de tot allò que no us quedi clar a través del correu electrònic b7002569@xtec.cat.