Informació de les tardes de setembre de 2022

El proper curs 22-23 comença el dilluns 5 de setembre en horari lectiu de matins de 8:30 a 12:30h. A les tardes no hi ha classe.

La jornada continuada serà del 5 al 30 de setembre.

Per les famílies que ho necessitin, els nens/es poden venir a l’escola a la tarda. Les activitats seran de lleure al pati. Les tardes de setembre seran cobertes per monitors/es de l’empresa de menjador BoiSa i l’horari serà de 15 a 16h.

De 08:30h. a 12:30h. Horari LECTIU

De 12:30h. a 14:45h. Horari  MENJADOR

De 15:00h. a 16:00h. HORARI D’ACTIVITAT DE LLEURE.

IMPORTANT: En cas que vulgueu fer ús d’aquesta hora de lleure de 15:00h. a 16:00h haureu de signar l’autorització que us adjuntem.

Caldrà que envieu el document signat abans de dilluns 5 de setembre al correu electrònic de l’escola escolalavilapalamos@xtec.cat

Si una família no signa l’autorització no podrà fer és del servei de tardes de setembre.

Salutacions

Circular informativa tardes de setembre

Autorització tardes de setembre