L’ hort de l’escola

Reporters La Vila

Els nens i nenes de la comunitat de mitjans han fet un hort als ambients d’aprenentatge. Han plantat enciams, cols, pèsols, faves, tomates, pastanagues, cebes, patates, albergínies…Ho reguen amb reg automàtic . La mestra responsable és la Carme Pellicer.

Les raons per fer un hort a l’escola

• És un espai d’aprenentatge transversal, vivencial i experimental.
  • És un espai de contacte amb la natura i això afavoreix el benestar psicològic i físic dels infants.
  • Potencia la transmissió del coneixement i els valors de la cura, el respecte per l’entorn, de l’ecologia i la sostenibilitat.
  • És un espai de participació activa, de treball en equip i cooperació entre els alumnes.
  • Estimula la intel·ligència i el desenvolupament sensorial dels infants.
  • Afavoreix la comprensió de la procedència dels aliments i millora els hàbits alimentaris i saludables dels infants.

L’ hort és un espai més del pati de l’escola i forma part del projecte d’espais exteriors del centre.

Aquest vídeo ha estat editat per Àlex Casado.