Han nascut dos pollets a l’escola

HO HEM ACONSEGUIT !

A l’espai “Bitxus” de la comunitat de grans ens vam proposar estudiar la reproducció de la gallina.

Un primer grup va intentar tenir pollets nascuts a la nostra incubadora però no hi va haver sort. Després d’esperar els 21 dies tenint cura de la temperatura, la humitat i la ventilació no en va néixer cap. No va anar bé i després de molt investigar vam concloure que devien ser ous no fecundats.

No ens vam rendir i un segon grup hi va tornar però… degut al maleït Covid-19 vam haver de tancar l’escola i deixar la incubadora en marxa però sense atenció.

Avui en Lluís hi ha anat amb la intenció de parar-la i llençar els ous. S’hauria de tornar a provar més endavant i…….. sabeu què ha trobat?  DOS dels pollets han nascut!!!!

Podeu veure totes les fotos aquí