Festa de la Castanyada 2021

El divendres 29 d’octubre celebrarem la Castanyada a l’escola. Durant tot el dia hi haurà activitats pels nens i nenes que us detallem a continuació. A les 16h obrirem les portes a les famílies per poder compartir una estona junts després de tant temps sense poder-ho fer, ens fa molta il.lusió! Hi haurà tallers fins les 17h.

A la tarda es podrà venir a l’escola disfressat de castanyer o castanyera. Els usuaris de menjador caldrà que portin la disfressa dins d’una bossa.

Els dies 27 i 28 d’octubre hauran de portar 15 castanyes amb el tall fet a la classe.

Pel divendres al matí necessitem pares, mares, àvies…voluntàries per fer de castanyera o castanyer a la comunitat de petits.

També caldran famílies voluntàries per a preparar els tallers del divendres. En cas que pugueu ajudar, ens trobem el dilluns 25 d’octubre a les 14:30h a l’entrada de secretaria (porta de vidre).

Estem molt contents de poder recuperar l’essència de l’escola mica en mica!

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/celebracions/castanyada