Festa castanyada 2023

Arriba la festa de la Castanyada a l’escola!

Volem decorar l’escola amb detalls de tardor! Proposem a les famílies que ho feu a casa i ho porteu a l’escola.

El dimarts 31 d’octubre celebrarem la Castanyada a l’escola. Durant tot el dia hi haurà un munt d’activitats. Els nois i noies de 6è preparen activitats de 9h a 11h. Els més petits faran tallers i activitats amb famílies voluntàries.

A la tarda menjarem castanyes i farem balls. A les 15:25h obrirem les portes de primària a les famílies per poder compartir la festa una estona junts.

A la tarda es podrà venir a l’escola disfressat de castanyer o castanyera. Els usuaris de menjador caldrà que portin la disfressa dins d’una bossa.

Del 27 al 30 d’octubre hauran de portar 15 castanyes amb el tall fet.

Fotos de la festa de la castanyada

Participeu en les activitats TAC de la castanyada a www.edu365.cat/celebracions/castanyada

Bona Castanyada!