Exposició dels 90 anys de l’escola

El passat 16 de novembre vam celebrar els 90 anys de l’escola amb una exposició feta merament pels alumnes de 5è. Aquesta exposició és el recull d’un treball que han fet durant 2 cursos sobre el programa d’innovació pedagògica “apadrinem el nostre patrimoni” que consisteix en l’apadrinament d’un element patrimonial amb el triple objectiu d’aprofundir en el seu coneixement, donar-li valor i fer-lo socialment rellevant. El nostre centre apadrina el refugi antiaeri i la pròpia escola i per tancar aquest projecte, els/les alumnes van preparar una exposició per donar a conèixer el projecte el qual es va oferir a tota la comunitat educativa i a la gent del poble.

Aquí podeu veure el recull fotogràfic del photocall i el vídeo de les jornades. Esperem que gaudíssiu de l’exposició!