Exposició de matemàtiques

El proper dijous 31 de gener a les 16:45h esteu tots convidats a l’exposició/taller de matemàtiques de la comunitat de mitjans perquè veieu com treballem aquesta àrea a l’escola.

L’escola fa uns anys que està canviant la manera de treballar, sobretot en l’àmbit matemàtic. Sabem que molts de vosaltres esteu intetessats en saber com aprenen els vostres fills/es, és per això que us oferim venir dijous a la tarda a l’exposició/taller de mates!

1. Onyar

Molt interessant, però em fa patir pensar que passarà quan arribin a l’institut i es trobin un sistema completament diferent? Tindran prou eines com per adaptar-se a una manera d’ensenyar diferent, o es quedaran enrederits? Seran capaços de seguir la classe? Podran suportar la pressió d’haver de fer deures diaris i exàmens cada setmana? És trobaran en inferioritat de condicions amb nens d’altres escoles que han seguit el sistema clàssic durant tota la primària?
    Són dubtes que m’assalten des de fa un temps.
    Gràcies.