Excursió dels alumnes de P4 i P5

El divendres 8 de novembre  els nens i nenes de P4 i P5 anirem d’excursió al  Parc Francesc Macià de Malgrat de Mar.

Per més informació podeu consultar la web del  PARC FRANCESC MACIÀ

SORTIDA:  A les 8:30h. de l’estadi municipal de futbol.

ARRIBADA: A les 16:30h. aproximadament al mateix lloc.

CAL PORTAR: El xandall de l’escola i calçat comode. Dins una motxilla: el dinar en carmanyola i l’aigua (en un envàs que no sigui de vidre)

Recordeu retornar l’autorització a la mestra, abans del 4 de novembre de 2019.

IMPORTANT: La comunitat de de petits creiem convenient ajornar pels nens/es de P3 la sortida programada pel 8 de Novembre al parc Francesc Maciá de Malgrat de Mar. Considerem que encara estem en procés d’adaptació. El fet de sortir de l’escola, desplaçar-nos en autobus i anar a un espai obert i desconegut pels infants no és del tot apropiat en aquest moment.
Així doncs, el divendres 8 de novembre els nens i nenes de P3 tindran escola en horari habitual i més endavant ja farem una excursió.

Us podeu descarregar la circular aquí