Excursió de 4t, 5è i 6è al Clar del Bosc de Banyoles

El dimecres 26 de maig els nens i nenes de la comunitat de grans anirem d’excursió al “Clar del Bosc” a Banyoles.

SORTIDA: a les 8:30h de l’estadi municipal de futbol.

ARRIBADA: a les 18:30h  aprox. al mateix lloc.

CAL PORTAR:

• xandall de l’escola o roba esportiva i calçat còmode
  • *mascareta posada i una de recanvi en una bosseta, dins la motxilla
  • gorra
  • crema solar (posada a casa)
  • dins una motxilla: Esmorzar, dinar , berenar i aigua(en un envàs que no sigui de vidre)

Totes les activitats es portaran a terme seguint el protocol establert pel PROCICAT referent a sortides i excursions.

Us podeu descarregar la circular aquí * Retornar l’autorització a la tutora, abans del divendres 14 de maig.

Els nens/es que es maregin a l’autobús i necessitin prendre biodramina recordeu que heu d’ajuntar la circular d’autorització de medicaments de l’escola.