Excursió de 1r a Castell d’Aro

Dijous 2 de maig els/les alumnes de 1r anem d’excursió al trenet de Castell d’Aro i a fer una visita al poble.

Sortida i arribada a l’escola. Cal portar l’esmorzar, dinar i beguda ( en envàs que no sigui de vidre), el xandall de l’escola i calçat còmode.

Cal portar signada l’autorització de l’excursió abans de dimarts 30 d’abril.

L’ Associació el trenet de la Vall d’Aro és l’associació que gestiona el trenet. Es troba a l’antiga estació de tren de Castell d’Aro. Proposa un circuït ferroviari al voltant de l’estació. El circuit ferroviari va ser inaugurat el 9 de desembre de 1995 i està ubicat a la vila de Castell d’Aro, al “Parc de l’estació s/n”, on estava situada l’antiga estació del ferrocarril “el Carrilet o Feliuet” que feia el trajecte Sant Feliu de Guíxols – Girona.

Més informació a la web El trenet de la Vall d’Aro

Cliqueu aquí per veure on anem d’excursió