Entrevistem mestres en pràctiques

Reporters La Vila

A l’escola han vingut alguns mestres en pràctiques. Estan a la universitat i aprenen a fer de mestres. El mes de març han vingut la Maria, l’Abel, la Chantal i l’ Alba. Els reporters els hem entrevistat.

Entrevista a l’Abel

1. A quina universitat estudies? Estudio a la Universitat de Girona, concretament a la facultat de Psicologia i educació.

2. Quines assignatures fas? Estudio diverses assignatures com per exemple anglès,català i castellà, aprenentatge i desenvolupament de la personalitat i sociologia.

3. Perquè vols ser mestre? Perquè crec que l’educació és un àmbit molt important i rellevant a la nostra societat actual. Perquè m’agrada la interacció amb els petits i la relació amb les persones. Crec que l’educació és el motor i el futur de la societat.

4. A quina escola anaves quan eres petit? A l’escola Vila-romà.

5. De petit què volies ser? A primària no ho tenia gaire clar, pensava en alguna cosa relacionada amb els animals o l’esport. Cap al final de l’ESO vaig optar per ser mestre d’educació física.

6. Vols ser mestre de l’ESO o d’una escola? D’escola.

7. Què és el que més t’agrada de ser mestre? El que més m’agrada és poder acompanyar als nens i nenes en el seu camí de l’aprenentatge i sentir-me part d’ell.

Entrevista a la Chantal

1. Com et dius? Chantal
  2. Quants anys tens ? 18 anys
  3. Per què has triat aquest treball ?  Sempre m’ha agradat estar ambe els nens/es.
  4. Què és el que més t’agrada d’aquesta feina ? Estar amb els nens/es i ensenyar. Les relacions humanes són molt importants.

Entrevista a l’Alba

1. Per què has vingut a La Vila a fer les pràctiques ? Per què m’agrada molt com treballa aquesta escola.
  2. D’on ets ? De Palamós.
  3. A quina universitat estudies ? A la Universitat de Girona.
  4. Què has hagut de fer per ser mestra ? Batxillerat i el grau superior de la universitat.
  5. Quants anys són d’estudis ? 6 anys. Em falten 2 anys
  6. Per què vols ser mestra ? Sempre m’ha agradat ser mestra.