Entrevistem a l’Àngela sobre la cançó de la pau

Reporters La Vila

Aquest any per la Festa de la Pau, la cançó Buscant La Pau pels refugiats ha estat escrita per la mestra Àngela Brull amb música de la Lourdes Valls i interpretada juntament amb l’Ariadna Cateura. Els reporters de l’escola hem anat a entrevistar a l’Àngela per saber d’on va sorgir la idea de fer la cançó:

· Perquè has fet  la cançó de la pau? S’ha escrit per la diada de la pau.

· T’ agrada com ha quedat la cançó? Molt. M’ha agradat molt fer la cançó de la pau, sobretot perquè és un problema molt actual i a l’escola cal que en parlem i es conegui el problema.

· Com se t’ha acudit aquesta cançó? Bé, ha estat una idea conjunta amb la Lourdes pensant amb les persones que han de marxar dels seus països.