Enquesta sobre la Jornada escolar

Enquesta per pares i mares d’alumnes de P3 i alumnes nous a l’escola.

Des de fa alguns cursos es passa un sondeig a les famílies de l’escola per conèixer la seva opinió sobre l’ horari escolar. Estem recollir l’opinió de tothom. Amb l’objectiu de conèixer l’opinió sobre la jornada escolar dels pares i mares nous en el centre us passem aquesta enquesta.

Les escoles catalanes es troben en ple debat sobre la jornada escolar. S’ha d’anar a l’escola matí i tarda, com fins ara, fent jornada partida? o bé, s’ha d’anar a l’escola només pels matins fent jornada continuada ?

Aquest és un debat social d’actualitat. No només afecta l’àmbit educatiu sinó també altres espais de la societat: l’horari laboral, la conciliació de la vida laboral i familiar, etc.

Amb la necessitat de conèixer l’opinió de les totes les famílies sobre la jornada escolar us passem aquesta enquesta de participació.

El curs 2019-20 no es farà jornada continuada. L’ horari serà l’actual de jornada partida, de matins i tardes. El Departament d’Ensenyament no permet modificar jornades pel proper curs.

L’enquesta s’ha de respondre per família. Us podeu descarregar l’enquesta aquí

El període per respondre l’enquesta és fins el divendres 14 de juny de 2019.

A fi de tenir una mostra significativa, us demanem que la responeu totes les famílies.