Enquesta sobre dispositius informàtics dels alumnes

Des de fa ja alguns anys la digitalització de les escoles és un fet. L’ús de dispositius  electrònics i informàtics és habitual en el dia a dia de l’aula.  Durant els mesos de confinament del curs passat vam detectar les necessitats digitals de molts alumnes per poder  seguir amb normalitat les classes des de casa. Aquesta enquesta intenta conèixer la realitat digital de les famílies de l’escola La Vila.

És per aquest motiu que us fem arribar aquesta enquesta per conèixer la realitat digital de les famílies de l’escola en cas de nou confinament.

Els nens i nenes porten l’enquesta a casa. També us la podeu descarregar aquí.