Els nens i nenes de 3r van a recollir escombraries

Reporters La Vila

Els nens i nenes de 3r estaven mirant un video de la Greta Thunberg i va sortir la idea d’anar a recollir escombraries a Palamós.Van anar a la muntanya de darrere de l’Escola Vedruna.

Van fer grups de 4 nens/es i es van dispersar per la muntanya. Cada grup portava una bossa de basura i  guants.Van agafar un munt d’escombraries.

Una vegada a l’aula van escriure al Sr. Lluís Puig, alcalde de Palamós. Van fer-li tot un seguit de preguntes i propostes. Podeu veure la carta aquí. Poc després els va respondre la carta agraïnt les propostes i convidant als alumnes a l’ajuntament.

A les tutores els va encantar la proposta d’ anar a recollir escombraries i també van estar molt orgulloses dels seus alumnes.