Els nens i nenes de 3r van a l’Hospital de Palamós

Reporters La Vila

El proper dilluns 28 de gener els nens i nenes de 3r van a l’hospital de Palamós. Visitaran el centre hospitalari i  faran tallers. L’objectiu de la visita és familiaritzar-se amb l’hospital, conèixer els seus professionals, espais i material que utilitzen dia a dia. Aquesta visita ha estat possible gràcies a que l’escola ha demanat a una mare de 3r si podien visitar l’hospital.

Fotos de la visita a l’hospital de Palamós

Els nens i nenes de 3r han anat a l’hospital de Palamós a fer uns tallers. Els han atès mares i pares de l’escola que són infermers de l’hospital, en Fran, la Gemma i la Dolors.  Amb en Fran feien una visita per tot l’hospital, també han anat a visitar una càmara hiperbàrica que és per la gent que necessita oxigen .  Amb la Dolors han fet un electrocardiograma que serveix per mirar la velocitat del cor.  Amb la Gemma i la Dolors es vestien de cirugians, també feien una resonància magnètica que és una imatge que et pot mirar els ossos del cos. Els nens i nenes de 3r s’ho han passat molt bé.