Els delegats i les subdelegades de 6è

A l’escola aquest curs hem començat les assemblees de classe. A 6è les duem a terme a les sessions de tutoria de dijous. Aquestes assemblees són dirigides pel delegat i subdelegada de cada classe que són , en Jan C i la Nora de 6è A i en Gerard i la Lucía a 6è B. Van ser escollits per votació després que els diversos candidats haguessin presentat la seva candidatura.
Estem satisfets i satisfetes de com ens estan representant davant de tota l’escola. Però no us penseu que només són la nostra veu, tenen altres funcions. Són els moderadors de les assemblees: donen els torns de paraula, escolten les diferents opinions, fan que arribem a acords, recullen les queixes o suggeriments de l’aula i de l’escola, s’encarreguen de realitzar l’ordre del dia dels consells d’infants i ens expliquen els acords presos a pel que fa a l’escola.
És una feinada, però la duen a terme amb ganes i responsabilitat. Gràcies, Jan C, Nora, Gerard i Lucía per la vostra implicació!