Els animals de l’escola

Reporters La Vila

A l’escola hi ha alguns animals, sobretot peixos. A l’aula de música hi ha un peix que es diu Blues. Aquest peix és un espècie que s’anomena beta. El blues és un tipus de musica i a més vol dir blau en anglès. El lluitador de Siam (Betta splendens) también conegut com a peix beta, és una espècie de peix d’aigua dolça de la família dels laberíntids. És nadiu de Sud-est Asiàtic majorment a Tailàndia i Cambodja . Hi ha una gran varietat de colors (vermell, blau Steel, blau royal, verd, morat, cel·lofana, turquesa, taronja, cooper, negre, mustard gas) i formes d’aletes.

A fora, en el passadís de les classes de 6è també hi ha peixos, són Xiphophorus maculatus, vulgarment conegut com Platy, és una espècie de peix de la família Poeciliidae en l’ordre dels ciprinodontiformes. Es troben a Amèrica: des de l’Estat de Veracruz (Mèxic) fins al nord de Belize. Són peixos molt populars en el món de l’aquariofília, ja que no requereixen cures especials i tenen una capacitat excepcional de reproduir-se, igual que altres espècies de la seva mateixa família, com els guppys o mollys.