Els alumnes de 6è fan vela

A partir del proper 2 i 4 d’octubre els/les alumnes de 6è comencen l’activitat de vela.

Les sessions es portaran a terme dimecres a la tarda pels alumnes de 6è A i divendres a la tarda pels alumnes de 6è B, de 15 a 16:30 h. El curs consta d’ 11 sessions per cadascun dels grups. L’activitat finalitza el 10 i 17 de gener.

Els/les alumnes hauran de dirigir-se directament al Club de vela on hi haurà els monitors i el mestre d’educació física de l’escola. A l’hora d’acabar l’activitat podran marxar sols cap a casa o els podeu recollir davant de la barrera  del Club.

Els/les alumnes que es queden a menjador poden marxar acompanyats dels mestres a les 14:45h des de l’escola fins el lloc de l’activitat de vela.

Cal signar aquesta autorització abans de divendres 27 de setembre.