Els alumnes de 6è fan vela

A partir del proper 7, 8 i 9 d’octubre es començarà l’activitat de vela pels alumnes de 6è, com cada any.

L’activitat es portarà a terme els dimecres  a la tarda pels alumnes de 6èB, de 14:30h a 16h, els dijous al matí pels alumnes de 6èA, de 9h a 10:30h i els divendres a la tarda  pels alumnes de 6èC, de 14:30h a 16h.

El curs consta d’onze sessions per cadascun dels grups.

Els/les alumnes hauran de dirigir-se directament al Club de vela on hi haurà els monitors i el mestre d’educació física de l’escola. A l’hora d’acabar l’activitat podran marxar sols cap a casa o els podeu recollir davant de la barrera  del Club.

Els/les alumnes que es queden a menjador poden marxar acompanyats dels mestres a les 14:15h des de l’escola fins el lloc de l’activitat de vela.

Cal signar aquesta autorització abans de divendres 2 d’octubre.