Els alumnes de 3r són presentadors de notícies

Aquesta darrera part del curs hem treballat el gènere periodístic de la notícia des del punt de vista oral i escrit.
Amb ajuda de diaris, hem conegut les característiques principals d’aquesta tipologia textual.
Així, hem posat en pràctica les fases del procés d’escriptura, imaginant el text que volíem fer, planificant-lo, escrivint-lo, revisant-lo i editant-lo.
També ens hem endinsat al món dels informatius. En un primer moment, n’hem mirat per fixar-nos com són i com es fan i, posteriorment, quan ja ens hem vist preparats, ens hem posat a la pell dels presentadors per gravar el nostre propi informatiu.
Així, gràcies a l’aula Croma de l’escola, i deixant la vergonya en un costat, hem pogut gravar les nostres pròpies notícies i editar-les, seleccionant els sons, el plató, el logo i les imatges que el farceixen.

Podeu veure el resultat final aquí.

Tenim uns presentadors de primera!