Eleccions sindicals a l’escola

Reporters La Vila

El dimarts 12 de març a l’Escola La Vila hi ha hagut eleccions sindicals dels mestres. Els docents de les escoles de Palamós i Vall-llobrega escullen els seus representants sindicals.

Els sindicats que es presenten per lluitar pels drets dels mestres són: Intersindical CSC, USTEC-STES, UGT, CCOO i ASPEPC-SPS.

Hi ha 197 mestres electors de les escoles públiques Els Àngels, La Vila, Vila-Romà i Vall-llobrega i l’institut de Palamós. La participació ha estat de 78 mestres (39’6%).

El resultat a la Mesa 20 ha estat: Intersindical CSC  8 vots, USTEC-STES  50 vots, UGT  2 vots, CCOO  11 vots i ASPEPC-SPS  5 vots.

Podeu veure aquí tots els resultats de les eleccions sindicals.