El Consell Comarcal, amb el suport de Galp (Grup d’Acció Local Pesquer) Costa Brava, inicia el projecte El Peix a l’Escola, sensibilització del consum de peix a les escoles del Baix Empordà amb la finalitat de potenciar el sector pesquer i el consum del peix de proximitat a la comarca. La necessitat que atén aquest projecte és el desconeixement cap al consum de peix, el món de la pesca i, concretament, l’ofici de pescador i el seu producte, que pateix un important grau de desconeixement entre la societat.

L’escola La Vila participa en aquest projecte a través d’uns grups de discussió formats per alumnes de 3r i 5è de primària. Es duran a terme el dijous 10 de juny amb representants d’IRTA ( Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries) i del Consell Comarcal. La idea és copsar l’opinió, preferències, dubtes, propostes sobre el consum de peix dels nostres infants. Aquests grups de discussió seran enregistrats i per tant necessitem l’autorització que us adjuntem en aquest document abans del 10 de juny. En cas que no autoritzeu és molt important que ho comuniqueu al tutor/a el més aviat possible.

Autorització per la captació i difusió de material audiovisual dels participants del projecte