El pati, un espai d’aprenentatge

De mica en mica anem transformant els espais exteriors de La Vila. Necessitem la col·laboració de tota la comunitat educativa per continuar fent-ho possible.

El projecte de remodelació dels patis del centre va començar fa molts anys. En podeu fer el seguiment a la web. Els dos anys de pandèmia han aturat les tasques de millora i les actuacions conjuntes famílies i escola. Volem reemprendre les tasques de treball conjuntes i volem tornar a obrir l’escola a mares i pares.

La primera trobada per reemprendre les tasques en els patis de l’escola és el proper dilluns 29 de novembre a les 16:10h al pavelló de l’escola !

Famílies, us hi esperem a tots/es !!!