El Nadal arriba a l’escola

Com cada any, el Nadal arriba a l’Escola La Vila. Per la situació excepcional de la pandèmia del COVID19 no podem fer les cantades de nadales que fèiem en el pavelló els dies abans de Nadal però ens adaptem i estem preparant un munt de sorpreses online.

El divendres 18 de desembre a la comunitat de petits i mitjans cagarem el tió.

El dilluns  21 de desembre arriba el patge dels Reis Mags per recollir les cartes dels nens i nenes de l’escola. La comunitat de grans farà cagar el tió i l’amic invisible.

El dilluns 21 de desembre les classes acaben a les 12:30h. Hi ha servei de menjador fins a les 15h. A la tarda no hi ha classe ni extraescolars.

Les vacances de Nadal són del dilluns 21 de desembre a la tarda fins el diumenge 10 de gener de 2021, inclòs. Les classes es reprenen el dilluns 11 de gener de 2021.
Bones Festes i Bon any 2021 !