El contacte amb els pares i mares delegats d’aula

Tots els grups-classe tenen un pare o mare delegat/da d’aula que representa les famílies de cada classe.

Quines tasques tenen el pare/mare delegat/da?

– Ésser un punt de referència per canalitzar les preocupacions, detecció d’inquietuds que els pares puguin tenir en temes referents a l’educació dels seus fills/es. Exemple: manera d’organitzar i poder ajudar a casa amb el tema  d’estudi, hàbits saludables… Proposar xerrades informatives.

– Acompanyar en sortides pel poble (comunitat de petits) o en alguna activitat d’àmbit municipal (comunitat de petits, mitjans i grans).

– Ajudar en l’ elaboració de material didàctic pels alumnes: retallar, pintar… Preparació de decorats, disfresses, maquillatges (en el cas de fer alguna representació teatral)

– Promoure activitats per realitzar entre les famílies i conèixer-se millor.

– Animar a la resta de famílies a participar de les activitats proposades per l’escola. Per exemple: reunions inici de curs, xerrades informatives sobre temes d’interès, festivitats i/o cloendes d’ activitats…

– Anar a les assemblees de l’AMPA.

– Col·laboració permanent amb l’AMPA de l’Escola tenint en compte que la informació flueixi en ambdós sentits. L’ AMPA us considera peça clau per arribar a les famílies de les vostres respectives aules, així com per ajudar-vos a canalitzar qualsevol situació que us pugui sorgir.

Aquest curs 2020-21 els pares i mares delegats/des d’aula tenen un correu propi per rebre totes les inquietuds, comentaris, necessitats de les famílies de cada grup-classe.

Quin és el correu per poder comunicar-me amb el pare/mare delegat ?

Aquí teniu tot el llistat de pares i mares delegats d’aquest curs i el seu correu electrònic .