El Carnaval a l’escola

Els nois i noies de 6è per les classes han passat i molt ben les consignes ens han donat. Ganes de xirinola i gresca arreu, el Carnaval es respira en breu.

Les consignes són:

– Dilluns 13 de febrer el pijama haureu de portar i despentinats haureu d’anar.

– Dimarts 14 de febrer un pentinat divertit haureu de pensar, per a que tothom se’n pugui enamorar.

– Dimecres 15 de febrer dues consignes haureu de portar, esportius haureu d’anar i amb les ungles pintades podreu treballar.

– Dijous 16 de febrer, un complement d’un personatge haureu de lluir i a la tarda tots disfressats haureu de venir.

Totes les comunitats el dijous al matí farem activitats relacionades amb el Carnaval. La tarda de Dijous Gras, 16 de febrer, farem la festa de Carnaval al pati. Ens vindrà a veure la colla d’animació dels Carallots.

L’AMPA organitza un taller de pintada de cares. Dijous 16 de febrer de 16 a 17 H

No us perdeu totes les activitats del Carnaval de Palamós. De l’11 al 22 de febrer. Tota la informació a la web de la comissió del carnaval. També ho podeu seguir per twitter. Podeu gaudir de les activitats de carnaval de l’edu365.cat.

Recordeu que divendres 17 i dilluns 20 de febrer són festius per ser dies de lliure disposició.

Els dies festius de Carnaval l’AMPA organitza casal a l’escola. Informació del casal

Bon Carnaval a tothom !!!