Dissenyem una ruta virtual

Aquest curs, alguns alumnes de la Comunitat de Grans han pogut familiaritzar-se amb les tecnologies immersives a través de l’espai d’aprenentatge “Dissenyem una ruta virtual”.

En aquest espai, han après la diferència entre la “Realitat Virtual” i la “Realitat Augmentada” i han pogut experimentar fent fotografies panoràmiques amb la càmera de 360º VR per l’escola.

Al llarg dels tres espais d’aprenentatge els alumnes han creat les rutes de la Comunitat de Petits, la Comunitat de Grans i l’edifici més nou de l’escola. Els nens i les nenes participants han estat els encarregats de fer les fotografies, els audios i les descripcions pels diferents espais del centre.

Les rutes virtuals estan creades a partir de l’aplicació de RV de Google, Google tour Creator i es poden veure a través de Poly, què és una eina de Google per visualitzar aquest tipus de continguts.

Si voleu accedir a totes les rutes virtuals que s’han creat fins el moment podeu fer clic aquí.