Diumenge 17 de novembre TROBADA ESPAIS EXTERIORS

El proper diumenge 17 de novembre de 9:30h a 14h hi ha la primera  trobada d’espais exteriors d’aquest curs. Mestres, famílies i alumnes treballaran tot el matí amb diferents objectius per millorar alguns espais exteriors de primària i infantil.

Què farem ? Millorar l’emmagatzematge del material creant armaris de fusta, canviant el sorral del pati de Primària, etc.

Per nosaltres és molt important la participació de les famílies per tirar endavant el projecte i volem agraïr-vos als que fins ara ens heu acompanyat en la millora dels patis de l’escola.

A la primavera hi haurà una nova jornada de treball en els patis.

Participa, opina, decideix, canvia!