Dia de la Pau

El dimecres 30 de gener celebrem la Festa de la Pau a l’escola.

Aquest any els nens i nenes de 2n de Primària de totes les escoles de Palamós venen a La Vila per participar plegats a la Festa de la Pau. Arreu de Catalunya es commemora el DENIP (Dia escolar de la no-violència i la Pau). Una jornada per treballar els valors de la pau i la solidaritat.

A l’escola fem activitats pel Dia de la Pau a les aules: contes pels més petits, xerrades sobre els refugiats , cançons, etc. Podeu trobar material per la Festa de la pau a l’xtec aquí

Aquest any treballem la cançó Obre els ulls dels Catarres. Al final de l’acte els/les alumnes de l’escola La Vila cantaran la cançó Buscant la Pau – Pels refugiats. Clica per aprendre la lletra

Podeu veure un munt d’activitats del Dia de la Pau d’arreu de Catalunya a la web Fundipau. En el mapa trobareu l’enllaç a l’activitat de la nostra escola.

Aquesta setmana l’escola és més sensible al treball per la Pau. L’ Aula Musical vol donar el bon dia amb la música d’alumnes de l’escola de música. L’Aula Musical de Palamós, amb seu a l’Escola La Vila,  aquest any celebra el seu 10è aniversari i omplirà de musica diferents moments i espais. Aquesta setmana serà amb motiu de la Pau, així que gaudim de la música al començar el dia!

Aquí tens les activitats del dia de la Pau (en breu)