Dia de la Pau

El dijous 30 de gener celebrem la Festa de la Pau a l’escola.

Aquest any els nens i nenes de 2n de Primària de totes les escoles de Palamós anem a La Salle per participar plegats a la Festa de la Pau. Arreu de Catalunya es commemora el DENIP (Dia escolar de la no-violència i la Pau). Una jornada per treballar els valors de la pau i la solidaritat.

A l’escola fem activitats pel Dia de la Pau a les aules: contes pels més petits, xerrades, cançons, etc. Podeu trobar material per la Festa de la pau a l’xtec aquí i també en aquest Blog de Recursos per treballar la Pau.

Aquest any treballem la cançó Ser diferent  d’ Acció del disc On sóc Ara ( 2013).

També hem treballat el conte Una mà d’amics

Podeu veure un munt d’activitats del Dia de la Pau d’arreu de Catalunya a la web Fundipau. En el mapa trobareu l’enllaç a la nostra escola.

Aquí tens les activitats del dia de la Pau