Comunicat per les famílies sobre COVID-19

Benvolgudes famílies,

el Departament d’Educació ens fa arribar informació actualitzada sobre el COVID-19 (coronavirus)
En relació al coronavirus, el Departament d’Educació fa saber als centres educatius noves mesures de prevenció amb la finalitat de contribuir a la seva contenció: Suspensió de tota activitat que organitzin els centres educatius que no sigui lectiva o curricular, que es faci fora del centre i que impliqui professorat, personal no docent o alumnat de diversos centres simultàniament. Les sortides lectives que impliquin un sol centre es poden mantenir. Aquesta mesura de suspensió té efectes sobre fires, trobades, cantades, certàmens, etc.

L’Escola La Vila, prenent nota de les indicacions del Departament d’Educació i el Departament de Salut, comunica que suspèn la participació en les activitats amb altres centres del municipi : la cantada de 1r de divendres 13 de març a la tarda a La Gorga, el centre obert i el voluntariat educatiu de dimarts i dijous a la tarda.
Es mantenen actives i amb normalitat les activitats extraescolars dins el propi centre, la piscina, excursions i les portes obertes on només hi participen alumnes, mestres i personal de l’escola.

També us volem comunicar que l’Escola La Vila treballa estretament amb Salut i que disposem d’una actuació interna de seguretat per evitar contagis. Des del centre us recomanem a totes les famílies que recentment hagin marxat a qualsevol dels països afectats o tinguin qualsevol sospita de contagi o malestar, truqui al 061 per veure com cal procedir en cada cas.

Des de l’escola volem transmetre un missatge de tranquil·litat i de normalitat. Davant qualsevol canvi de la situació o més recomanacions us informarem degudament.

Gràcies per la vostra col·laboració.