Comissió de s(àvies)

El dimecres 30 de novembre a les 15h. té lloc la primera trobada de la Comissió de s(àvies) de La Vila, mestres jubilades de l’escola. Després de tres anys de pandèmia reiniciem els contactes amb un òrgan consultiu que es va posar en marxa amb l’objectiu de que les/els mestres que han treballat a l’escola continuïn els seus lligams amb el centre i puguin aportar la seva experiència, saviesa i pràctica en el dia a dia de l’escola. Una sort poder gaudir de tots els coneixements acumulats amb tants anys de feina amb la mainada.

Farem un berenar amb l’objectiu de comentar l’actualitat de l’escola,  les conseqüències que ha tingut la pandèmia pels alumnes, els canvis pedagògics dels darrers anys i demanarem un cop de mà per posar al dia la documentació històrica del centre.

Moltes gràcies mestres de la comissió de s(àvies)