Colònies al Clar del Bosc a Banyoles

Els dies 1 i 2 de juny de 2020 els/les alumnes de primària ( 1r, 2n, 3r, 4t i 5è ) anirem de colònies a Clar del Bosc de Banyoles. Dormirem una sola nit.

El preu final aproximat serà d’uns 90 € ( autocar, estada, tallers i comissió del banc), depenent sempre del nombre final d’alumnes.

Per tal de poder confirmar la reserva a la casa de colònies cal fer un pagament de 50€ mitjançant el codi de barres de la circular i indicant el nom, cognoms i curs de l’alumne/a.

Feu el pagament, ompliu l’autorització i retorneu-la a l’escola del dilluns 11 al divendres 22 de novembre del 2019.

Us podeu descarregar la circular aquí.

Informació de la casa de colònies. On és la casa de colònies Clar del Bosc de Banyoles.