Carnaval a l’escola

Divendres 22 de febrer arriba a la nostra escola el pregó d’en Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, i ens informa de les consignes que hem de complir els propers dies:

– Dilluns 25 de febrer: Pijama

– Dimarts 26 de febrer: Un pentinat extravagant i divertit

– Dimecres 27 de febrer: Maquillatge (res de màscares)

– Dijous 28 de febrer: al matí vestits normal i a la tarda es pot venir amb la disfressa que es vulgui. Els nens/es de menjador hauran de portar la disfressa en una bossa de plàstic.

El dijous al matí els alumnes de 3r participen en la Festa de carnaval de la Nau dels 50m i a la Rua Infantil de Palamós.

La tarda de Dijous Gras, 28 de febrer, farem la festa de Carnaval al pati. Menjarem coca de llardons i coca de sucre i ens vindrà a veure una colla d’animació.

Recordeu que divendres 1 i dilluns 4 de març són festius per ser dies de lliure disposició.

Els dies festius de Carnaval l’AMPA organitza casal a l’escola. Informació del casal

No us perdeu totes les activitats del Carnaval de Palamós. Del 23 de febrer al 6 de març. Tota la informació a la web de la comissió del carnaval. També ho podeu seguir per twitter.

Podeu gaudir de les activitats de carnaval de l’edu365.cat.

Bon Carnaval a tothom !!!