Beques d’educació especial

Us informem que el passat 8 d’agost es va publicar l’extracte de la Resolució de 2 d’agost de 2021, de la “Secretaria de Estado de Educación” que convoca ajuts per a l’alumnat amb necessitat  específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2021-2022.

D’acord amb les bases de la convocatòria, la sol·licitud es tramita per via telemàtica. Per a la tramitació de la sol·licitud, el/la sol·licitant ha d’entrar a la pàgina web www.becaseducacion.gob.es, donar-se d’alta com a usuari/ària, omplir la sol·licitud i imprimir-la, a fi de signar tots els apartats. Després l’ha d’entregar al centre escolar, junt amb la documentació acreditativa necessària per completar la sol·licitud, la qual heu de comprovar que sigui correcta.

La documentació que cal adjuntar a cada sol·licitud és la següent:

• Fotocòpia del DNI o NIE de tots els membres de la unitat familiar (el passaport no és vàlid) i la resta de la documentació acreditativa de les circumstàncies familiars (carnet de família nombrosa, monoparental, resolució d’infància en cas d’alumnes tutelats, …). No és necessari presentar fotocòpies del llibre de família i de les targetes sanitàries.
  • Fotocòpia del compte corrent de l’alumne/a on consti com a titular o co-titular. En cas que l’alumne/a no tingui DNI o NIE i per tant, no sigui titular d’un compte corrent, el pare/mare/tutor ha d’omplir i signar l’autorització per percebre l’ajut en el centre escolar on està matriculat i adjuntar la fotocòpia del compte corrent del centre.
  • Certificat de discapacitat pels alumnes que l’EAP determini que tenen la necessitat derivada d’una discapacitat.
  • Certificat mèdic expedit pels serveis de salut sostinguts amb fons públics, pels alumnes que l’EAP determini que tenen la necessitat derivada del Trastorn de l’Espectre Autista.

TERMINI DE PRESENTACIÓ:

El termini de presentació de les sol·licituds en el centre escolar per part del/la sol·licitant, finalitza el 30 de setembre de 2021 (inclòs).