Beques d’educació especial

Us informem que el passat 20 d’abril es va publicar l’extracte de la Resolució de 20 d’abril de 2023, de la “Secretaria de Estado de Educación” que convoca ajuts per a l’alumnat amb necessitat  específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2023-2024.

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge o trastorn de l’espectre autista.
  • Ajuts i subsidi per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

D’acord amb les bases de la convocatòria, la sol·licitud es tramita per via telemàtica. Per a la tramitació de la sol·licitud, el/la sol·licitant ha d’entrar a la pàgina a la seu electrònica del Ministerio de Educación y Formación Profesional , donar-se d’alta com a usuari/ària, omplir la sol·licitud i imprimir-la, a fi de signar tots els apartats. Després l’ha d’entregar al centre escolar, junt amb la documentació acreditativa necessària per completar la sol·licitud, la qual heu de comprovar que sigui correcta.

Pel que fa al correu electrònic, en cas que el sol·licitant o cap dels membres de la unitat familiar en disposi, cal que empleni l’autorització adjunta per enviar les comunicacions en el correu electrònic del centre educatiu on està matriculat.

En cas que falti alguna dada o document, la beca serà retornada al centre educatiu perquè s’acabi de completar.

TERMINI DE PRESENTACIÓ:

El termini de presentació de les sol·licituds en el centre escolar per part del/la sol·licitant: del 8 de maig al 20 de setembre de 2023 (inclòs).

Tota la informació (documentació, requisits, tipus d’ajuts, presentació…) aquí