Beques Creu Roja

photoCreu Roja de Palamós inicia el Projecte de concessió d’ajuts pel retorn a l’escola pel proper curs 2021/2022 per alumnes matriculats als centres educatius de Palamós, des de P-3 (infantil) a 4art ESO.

Amb aquest projecte Creu Roja de Palamós té l’objectiu de donar suport a les famílies i unitats convivencials per tal de promoure i afavorir l’accés dels seus fills i filles a una educació en igualtat de condicions, mitjançant el pagament de les despeses d’escolarització que s’acordin amb cada un dels centres educatius: matrícules, material escolar, quotes de l’AMPA…

Aquest any s’han redactat unes bases reguladores de la convocatòria que tenen per objectiu la regulació d’aquests ajuts i donar màxima transparència a tot el procés. S’ajunten les bases de la convocatòria.

Les persones interessades hauran d’adreçar-se, presencialment, a la Creu Roja de Palamós, entre els dies 5 i 16 de Juliol, amb horari de 9 h a 13 h i presentar aquesta sol·licitud i la documentació que se’ls requereix.

Us podeu descarregar la circular i el model de sol·licitud i requisits.

La Creu Roja resoldrà les sol·licituds presentades en funció de diferents criteris de valoració que tenen en compte el llindar de renda i altres aspectes de valoració social que s’especifiquen al punt 6 de les bases.

Per l’elecció dels beneficiaris es realitzarà una valoració per part de Creu Roja, que tindrà en compte: ingressos de les llars, condicions d’especial vulnerabilitat – famílies nombroses, monoparentals o amb membres amb discapacitats-  i el compromís i la participació a les activitats que proposi Creu Roja en relació a la concessió d’aquests ajuts.

El Calendari és el següent:

Del 5 al 16 de juliol      Termini de presentació de la documentació

Fins el 13 d’ agost        Avaluació i estudi dels casos per part de Creu Roja Palamós

10 de setembre            Publicació del llistat de Beneficiaris i difusió a les escoles

Per més informació consulteu la web de la Creu Roja de Palamós