Beques Creu Roja

photoCreu Roja de Palamós inicia el Projecte de concessió d’ajuts per fer front a las despeses d’escolarització” pel proper curs 2020/2021 per alumnes matriculats als centres educatius de Palamós, des de P-3 (infantil) a 4art ESO.

Amb aquest projecte Creu Roja de Palamós té l’objectiu de donar suport a les famílies i unitats convivencials per tal de promoure i afavorir l’accés dels seus fills i filles a una educació en igualtat de condicions, mitjançant el pagament de les despeses d’escolarització que s’acordin amb cada un dels centres educatius: matrícules, material escolar, quotes de l’AMPA…

L’impacte de la crisis i el context social i econòmic dels últims anys ha deixat en una situació de vulnerabilitat a moltes famílies. Aquest any, malauradament, aquesta situació s’ha agreujat arran de la crisi sanitària de la COVID19 que està deixant una petjada de conseqüències alarmants. Un dels àmbits en què s’evidencia aquest risc és, precisament, l’educatiu ja que els nens i nenes són el segment més feble de la població.

Les persones interessades hauran d’adreçar-se, presencialment, a la Creu Roja de Palamós, entre els dies 6 i 17 de Juliol, amb horari de 9 h a 13 h i presentar la documentació que se’ls requereix. Us podeu descarregar la circular i el full de requisits i documentació

Per l’elecció dels beneficiaris es realitzarà una valoració per part de Creu Roja, que tindrà en compte: ingressos de les llars, condicions d’especial vulnerabilitat – famílies nombroses, monoparentals o amb membres amb discapacitats-  i el compromís i la participació a les activitats que proposi Creu Roja en relació a la concessió d’aquests ajuts.

El Calendari és el següent:

Del 6 al 15 de juliol      Termini de presentació de la documentació

Fins el 14 d’ agost        Avaluació i estudi dels casos per part de Creu Roja Palamós

10 de setembre            Publicació del llistat de Beneficiaris i difusió a les escoles

Per més informació consulteu la web de la Creu Roja de Palamós