Apadrinem la nostra escola a 4t

Els nens i nenes de 4t a treball globalitzat estem duent a terme el projecte al qual estem inscrits: Apadrinem el nostre patrimoni. Es tracta d’un projecte impulsat per la Direcció General d’Innovació en el qual apadrinem un element patrimonial proper al nostre centre. Ja que l’escola fa 90 anys aquest 2023, vam decidir que el nostre centre era l’element que nosaltres volíem apadrinar. Primerament vam partir del refugi antiaeri perquè a més van venir a fer una fotogrametria (una recreació 3D de l’interior a partir de fotografies) i amb els alumnes vam poder fer preguntes als tècnics. Tot plegat va servir de punt de partida per enllaçar-ho amb el projecte.

Al llarg d’aquest projecte treballarem la història des d’un punt de vista global, la Guerra Civil Espanyola a Palamós i la història de l’escola la Vila.

Estigueu atents perquè al llarg del tercer trimestre us anirem explicant més cosetes. Els alumnes estan entusiasmats!

Cliqueu aquí per veure l’àlbum de fotos de l’inici del projecte.