Ajut extraordinari per l’inici de curs i per a activitats extraescolars

L’ Ajuntament de Palamós convoca uns ajuts per despeses d’inici de curs i per a activitats extraescolars.

Bloc 1: Per infants i joves que estan cursant educació infantil de segon cicle, educació primària o educació secundària obligatòria.
Bloc 2: Per joves que estiguin cursant estudis post-obligatoris reglats.
Bloc 3: Per activitats extraescolars d’infants i joves que estan cursant educació infantil de segon cicle, educació primària o educació secundària obligatòria.

Qui el pot sol·licitar?
Els pares, mares o persones responsables dels infants o joves que estiguin cursant educació infantil de segon cicle, educació de primària, secundària obligatòria o ensenyament post-obligatori reglat.

Termini de presentació
Del 11 de gener al 11 de febrer 2022 inclosos.
Es comunicarà la resolució durant el mes d’abril 2022.

Tota la informació aquí