A 1r aprenem a escriure amb lletra lligada

Aquesta setmana hem introduït la lletra lligada a la classe, una tipologia de lletra que la veiem en alguns llibres de l’aula, però que encara no ens havíem animat a escriure. Estem molt engrescats i motivats per aprendre-la.

Cada setmana anirem introduint un seguit de lletres, i així de en mica les anirem aprenent totes. Primer les vam presentar, i les vam poder practicar a la pissarra. Després, per parelles vam poder escriure-les a l’esquena d’un company/a. També vam sortir al pati per poder escriure-les a terra.

Tot aquest treball previ ens ha servit, per finalment poder practicar el traç de les lletres dins de la pauta Montessori a la llibreta. Aquesta pauta ens servirà per poder començar a estructurar els escrits.

Finalment, volem compartir amb vosaltres, que cada dia hi haurà una «lletra» que serà la contrasenya per poder entrar i sortir de l’aula, així les anirem practicant en el nostre dia a dia.

Podeu veure les fotos accedint aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>