5è va de colònies, estades d’immersió lingüística

Els propers dilluns 25, dimarts 26 i dimecres 27 d’octubre els nois i noies de 5è marxen de colònies d’immersió lingüística en anglès a l’alberg Mas Silvestre de Canyamars al Maresme. Podeu localitzar la casa de colònies aquí.

El Departament d’Educació, en el marc de les actuacions finançades pel Fons Socials Europeu (2014-20) i del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, ha destinat una part de la subvenció a l’organització d’estades d’immersió lingüística en horari lectiu als albergs catalans per a la millora de la competència en llengua anglesa de l’alumnat de Primària. Aquest estades estan adreçades a l’alumnat dels centres de Primària i Secundària que van participar en el programa d’innovació GEP ( Programa de generació plurilingüe) de l’edició 2017-2020 i que han rebut el reconeixement de la innovació pedagògica. Amb aquesta actuació el Departament d’Educació vol contribuir a la millora de la competència en llengua anglesa del nostre alumnat i facilitar, al mateix temps, la continuïtat i sostenibilitat de les accions que els centres van emprendre en el marc del programa GEP.

Les estades d’immersió lingüística oferiran als participants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats dels alumnes, per motivar-ne l’aprenentatge.

Sortida i arribada: camp de futbol del Palamós

Hora de sortida dilluns 25 d’octubre: 8:30 h

Hora d’arribada dimecres 27 d’octubre: 16h

Aquesta és una activitat gratuïta i subvencionada per: