26a edició del Cros Atlètic Vila de Palamós – Cros Escolar Adel Mechaal.

El dijous 7 de novembre de 2019 l’Ajuntament de Palamós a través del Departament d’Esports organitza amb la col·laboració dels centres escolars de la vila la 26a edició del Cros Atlètic Vila de Palamós – Cros Escolar Adel Mechaal.

L’activitat es portarà a terme al matí, dins  l’horari escolar, per tant els alumnes de primària i de P-5 d’Educació Infantil han de venir a l’escola a les 8:30h com qualsevol altre dia. Tornarem a l’escola quan finalitzi l’activitat. 3r, 4t, 5è i 6è de primària probablement tornarem més tard de les 12h a l’escola.

Si algun nen/a té qualsevol problema per córrer el cros, cal que porti un justificant del metge al seu tutor/a.

Han de portar el xandall de l’escola i calçat adequat per córrer. Pel bon funcionament de l’activitat recomanem als pares es mantinguin al llarg del circuit a la zona de tanques sense interrompre en cap moment els corredors.

Heu de portar aquesta autorització. La data de fi d’entrega és el dimarts 5 de novembre.

Aquí podreu veure imatges de la jornada