250 anys de l’Hospital de Palamós

Aquest any es celebren  250 anys de l’Hospital de Palamós.

Els Serveis de Salut Integrats Baix Empordà realitzen un conjunt d’activitats per commemorar els 250 anys de l’Hospital de Palamós, l’hospital comarcal del Baix Empordà. En concret se celebren els 250 anys (1768-2018) de l’obertura del testament del Mn. Miquel Costa, qui el seu llegat va permetre la creació de la Fundació Mn. Miquel Costa, actual Fundació Hospital de Palamós. La Campanya pretén commemorar la seva història en la qual es preveu l’edició d’un llibre i activitats diverses, especialment a les escoles i instituts.

Del dilluns 8 al dimecres 10 d’abril vindran responsables de l’Hospital a la comunitat de grans per donar a conèixer la història, el funcionament i el que significa l’hospital per a la comarca als nens/es de l’escola, i per altra banda captar la visió de futur que tenen els més petits sobre els hospitals.