13è Mercat de la joguina solidària

La Taula Palamós Solidari ha convidat a l’escola a participar en el projecte que durà a terme aquesta campanya de Nadal.

Tots tenim a casa joguines en bon estat i que els nostres fills ja no utilitzen. Aquestes joguines poden tenir una nova vida en mans d’altres infants sempre i quan estiguin en bon estat.

Es muntarà un mercat solidari de jocs i joguines. Pensem que és un projecte amb dos aspectes: en primer lloc, ens ajuda a educar als nostres infants fent-los conscients del valor de les coses, de les necessitats de la gent que tenim al nostre entorn, de la importància de reutilitzar i reciclar…; i en segon lloc, dóna l’oportunitat a moltes famílies de poder oferir joguines als seus infants sense necessitat de fer front a grans despeses. Els beneficis obtinguts en la campanya d’aquest any aniran destinats a un projecte de caire solidari escollit d’entre totes les propostes que arribin enguany a la Taula Palamós Solidari.

La recollida de joguines es farà del dilluns 25 de novembre al dilluns 9 de desembre a classe a les hores d’entrada. Cal que les joguines estiguin revisades i en bon estat. Les joguines en mal estat no podran ser utilitzades per a la finalitat del projecte. Es deixaran sota l’escala (davant el lavabo de les nenes de baix) i sota l’escala d’infantil.

El mercat solidari de joguines serà els dissabtes 14 i 21 de desembre a la Plaça dels arbres durant tot el dia, de 10 h a 20 h.

En cas de mal temps el mercat es trobarà situat al local del Punt Jove, al carrer Santa Marta, 6, davant del pàrquing de la Cooperativa.

Esperem que trobeu interessant i engrescador aquest projecte i vulgueu col·laborar-hi.

Descarrega’t la circular del Mercat de Joguina solidària.