Fem robòtica a 1r: potenciem el treball en equip!

En els darrers dies, hem presentat a l’aula de 1r els robots anomenats “Tale-bot” en les sessions de llengua. Aquests robots ens ajuden a treballar conceptes bàsics de la codificació com ara les ordres, les seqüències i els bucles.

En petit grup, han pogut experimentar i programar el moviment del robot amb els diferents comandaments i amb el suport d’unes consignes per poder arribar a diverses imatges. Seguidament, després de llegir les consignes havien de realitzar unes accions concretes: “Quan arribis a l’abella, escriu a la llibreta el nom de 5 insectes que coneguis.”

El treball de la robòtica potencia un ensenyament multidisciplinari, on entren en joc les matemàtiques i les tecnologies. D’aquesta manera, es contribueix al pensament lògic, el llenguatge, la imaginació, a l’autonomia personal i el treball en equip.

Podeu veure les fotos accedint aquí

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>